menu close menu

Body shape


Trening nastawiony szczególnie na pracę mięśni brzucha, pośladków i ud oraz redukujący cellulit. Ćwiczenia prowadzone przede wszystkim w parterze o niewielkim stopniu trudności i zmiennej intensywności prowadzone w umiarkowanym tempie. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Body and mind


Mix zajęć prozdrowotnych: pilates, zdrowy kręgosłup, stretching i joga. Zajęcia doskonale wpływają na ciało, wzmacniają je, wysmuklają, uelastyczniają. W trakcie zajęć klienci uczą się równowagi, stabilizacji ciała. Ćwiczenia poprawiają koncentrację i koordynację.

Antycellulit


anycell zajęcia poświęcone tym partiom ciała, które są najbardziej narażone na odkładanie się cellulitu: pośladkom, udom i biodrom, ale także ramionom, łydkom i brzuchowi. Specjalnie dobrane ćwiczenia pozwolą pobudzić przepływ limfy oraz usunąć z ciała szkodliwe toksyny. Regularne uczestnictwo w zajęciach pozwoli ujędrnić i wzmocnić ciało. Dodatkowym plusem jest utrata tkanki tłuszczowej. Zajęcia prowadzone w rytmie energicznej muzyki i z wykorzystaniem różnych sprzętów: hantli, stepów, piłek.

Czerwony Smok


CzerwonySmok3Klub sportów walki Czerwony Smok Luboń: dla dzieci Taekwondo Olimpijskie od 5 rok życia. Dla młodzieży i osób dorosłych Taekwondo Olimpijskie, Kick Boxing, K1, Muay Thai oraz nowe zajęcia MMA prowadzone przez jednego z najlepszych instruktorów Sławka Barczaka. Organizujemy również obozy rekreacyjno-sportowe letnie i zimowe.

FACTs - Functional And Careful Training


To holistyczny i kompleksowy trening funkcjonalny. Traktuje ciało jako jedność. Komponenty takie jak tkanka łączna, mięśnie, układ krążenia i kontrola motoryczna wspierają się wzajemnie, pracują synergicznie.
Trening składa się z trzech różnych części: movementFACTS - nauka mobilizacji, stabilizacji, balansu świadomości ciała i czucia głębokiego, hitFACTS – integralny i funkcjonalny trening interwałowy oraz fascialFACTS – aktywna regeneracja. Lekcja może się składać z jednego modułu lub łączyć je wszystkie.
W zależności od bloku zajęć – zajęcia odbywają się w obuwiu lub bez/ na macie lub bez niej.

Joga

jogaTo najbardziej znana i ceniona forma rozciągania i wzmacniania ciała. Dzięki wykonywaniu określonych pozycji (asan) ciało się wzmacnia i uelastycznia. Hatha Yoga silniej niż inne kierunki dąży do uzyskania mocy, która zwycięży nad starością i chorobą. Yoga pomaga zwalczyć bóle głowy i stawów, leczy depresję i pomaga zrzucić nadwagę. Asany wpływają na siłę mięśni, ścięgien, układ krwionośny, system nerwowy, jak również na psychikę, wymagają skupienia na oddechu, który wpływa na pracę serca, a to wspomaga ukrwienie organizmu i procesy metabolizmu. Zajęcia dla każdej grupy wiekowej, szczególnie polecane zestresowanym.

Pilates


pilates-sm1Zajęcia wzmacniające mięśnie głębokie brzucha, tułowia i miednicy. Zwiększają świadomość własnego ciała, stabilizują i wysmuklają sylwetkę. Regularne uczestnictwo w zajęciach redukuje poziom stresu, zmniejsza ryzyko kontuzji. Klienci ćwiczą na boso na macie. W trakcie zajęć wykorzystywany jest sprzęt do pilates: piłki duże i małe, wałki i ringi.

Płaski brzuch + streching


bb404039f132a975-29Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część zajęć to krótka rozgrzewka, druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Trening gwarantuje zmniejszenie obwodu talii. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Pump

DSC_0168
Pump są to zajęcia grupowe ze sztangą które skutecznie modelują ciało nadając jej zarys FIT. Ciało staje się jędrne, twarde, nasze mięśnie modelują się i stają się bardziej widoczne, wyraziste przy czym nie zmieniają one objętości na większe (jak niektórzy błędnie myślą) także nie musicie się bać tych zajęć !

Step


health clubZajęcia choreograficzne z użyciem stepu. Intensywne zajęcia poprawiające ogólną wydolnośc organizmu, pamięć ruchową, koordynację, a także wzmacniające mięśnie dolnych partii ciała. Układ chorograficzny bazuje na odpowiednio zmodyfikowanych krokach podstawowych, a także elementach tańca. Każda kombinacja dobrze znanych kroków jest nowym wyzwaniem. Zajęcia dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

TBC


TOTAL BODY CONDITIONING – trening kondycyjny, ogólnorozwojowy, ukierunkowany na wzmocnienie i ujędrnienie całego ciała poprzez odpowiednio dobrane ćwiczenia aerobowe wykonywane w rytmie szybkiej muzyki. Dzięki tym ćwiczeniom zwiększysz wydolność fizyczną organizmu, wzmocnisz mięśnie i poprawisz koordynację ciała. Zajęcia dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania.

Trening obwodowy funkcjonalny


Skupia się mniej na trenowaniu specyficznych mięśni, jak bicepsy czy mięśnie brzucha, a bardziej na zyskiwaniu siły w wykonywaniu ruchów złożonych, które stosujemy w życiu codziennym. Ten typ ćwiczeń mniej zużywa mięśnie i stawy, a także pomaga poprawić koordynację, równowagę i stabilność. Uginanie przedramion z hantlami nie przekłada się na życie codzienne, ale uginanie przedramion połączone z przysiadem jest jak podnoszenie dziecka. To najlepszy sposób na przełożenie tego co robisz na siłowni na życie codzienne.

Zdrowy kręgosłup


img2Zajęcia oparte na ćwiczeniach rozluźniających, mobilizacyjnych, wzmacniających i równoważnych, mające na celu poprawę postawy ciała oraz zmniejszenie dolegliwości bólowych kręgosłupa spowodowanych siedzącym trybem życia, stresem, asymetrycznym przeciążeniem ciała oraz napięciami mięśniowymi.

Zumba


Zumba Fitness MumbaiTo inspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów motywująca muzyka stworzą niepowtarzalną atmosferę i sprawią, że będziesz się świetnie bawić od pierwszych zajęć. Rytmy takie jak marengu, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha porwą Cię do zabawy. Zumba to przede wszystkim dobra zabawa. Nie będziesz czuć się jak na klasycznej lekcji aerobiku, a rezultaty tych zajęć Cię zaskoczą. Spalisz mnóstwo kalorii, twoje ciało ładnie wyrzeźbi i ujędrni, a to wszystko niezależnie od poziomu tanecznego, wieku czy płci.

 

ZOBACZ GRAFIK ZAJĘĆ